2018年6月4日 星期一

【寶寶】入手啦喂 ● AEON BABY FAIR ● b&h 嬰兒產品

做左媽媽後所有野都要慳!!
唔生過都真係唔知BB用品咁貴同埋貴都係其次品質同品牌信譽先係最重要.
所以每次一有BB我都會出動掃貨.
終於都等到AEON Baby Fair (6日至13), 媽媽group不斷share情況下我已經掌握左邊款產品最抵買、最超值.
今次目標好清晰就是主攻瑞士優質母嬰用品b&h的產品.
我去荃灣AEON分店, BB用品就在三樓. 一入去好快就可以搵到b&h產品擺放處.

基本上我想買的產品 都齊晒係架上, 唔洗周圍搵. 好方便~

大致上的嬰兒產品都有優惠, 只係折頭多少的問題
b&h產品有8折咁多個人覺得已經超抵價.

等我由產品架上而下咁話俾有興趣嘅你知道~
頂層有奶瓶消毒及烘乾機 (21功能), 特大容量可以放到同品牌8個寬口徑奶樽及其他配件
不過容量咁大放任何牌子都應該無問題.



第二層就係奶樽同學習杯

我入手左一個防漏學習杯 280ML satge2(6m+)
紅豆依家已經8m, 可以開始學習用飲管杯呢個學習杯採用食品級PP材質製造不含雙酚A
有媽媽分享過呢款矽膠吸管比較柔軟對於剛長牙嘅寶寶比較適合唔會傷及BB幼嫩形床

滑蓋設計, 關閉時唔會漏水
矽膠吸管可拆出易於清洗

紅豆對新杯杯好有鐘意好有興趣
同埋感覺學習杯個傾斜防滑把手弧度幾好, BB好易握實

玻璃奶瓶係幫媽媽group內的媽媽買的, 佢話買呢款係因為仿傚母乳實感奶咀
而且有防脹氣設計, BB食得比較順飲少D風入肚.
玻璃樽身當然係耐用好多雖然好多媽媽會怕跌落地易爛呢款就採用醫療級藥用高硼矽玻璃製造
隔熱性強減少使用中跌爛點都好小心用就自然唔會咁易爛

我另外購買目標就係防滑碗連餐具套裝
一套有碗有叉又有湯匙我可以俾紅豆自己試下食野

防滑碗碗底有特大防滑吸塑底座及防滑把手設計

我暫時都係將防滑碗吸實係High chair , 在放星星餅於碗內
紅豆就可以乖乖坐定定唔會扭計
現階段8m小朋友手指已經好靈活但對於細小物件都唔係拎得好實
所以我平時都會放紅豆喜愛嘅星星餅係碗內俾佢自己試拎來食當練習手指

Deep V紅豆, 每次都好俾 心機拎星星餅
但暫時成功放到入嘴只有12



最底一層Must buy item一定係天然奶瓶蔬果清潔液 500ml
清潔液係低泡配方極易沖洗乾淨
純天然植物萃取成份安全無毒

依家仲有優惠裝, 一袋2支清潔液仲送埋21奶瓶奶嘴刷, 真心抵.

識買就當然買孖裝最抵啦, 分開計都平過單支購買.

媽媽的戰利品, 唔洗半個鐘就已經入手晒目標產品

喂喂喂….同場仲有b&h嬰兒車, 做緊7折優惠~
紅豆開始大個可以唔洗用牛龜咁重的初生嬰兒車
終於可以換架輕身易携車仔我都周圍物色緊

我見呢部車仔得4.88kg, 好輕身. 用鋁合金車架, 四輪避震彈簧, 仲可以摺埋輕鬆放入飛機行李艙
睇完都堅係好心動呀返去同紅豆爸講已經列入考慮list.

b&h Swiss

AEON STYLE康怡店:香港鰂魚涌康山道2號康怡廣場 ()
AEON九龍灣店:香港九龍灣宏照道38號企業廣場5MegaBox
AEON 荃灣店: 新界荃灣大河道88號灣景廣場購物中心地下至3樓全層
AEON 屯門店:新界屯門屯順街1號屯門市廣場1期地面高層及1
 **************************************************************
免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。

歡迎邀稿合作試用出席活動:
年糕 Email: lincolefu@yahoo.com.hk