2018年9月19日 星期三

【保健】市面唯一公開活性成份 ● 草姬蟲草推出至第4代

天氣時好時壞、反反覆覆的情況下唔好講小朋友,
就連大人都吃不消好易打敗仗
我就係免疫力低的一群人成日都唔舒服,
剛剛一次的感冒就係咳我到甩肺,、氣喘, 加上鼻敏感, 每次都有咳到想嘔的感覺.

西藥好多時都治標唔治本感冒好了,
但呼吸道仍然時時痕癢咳好難斷尾,
我都會再配合保健品去調理同改善病後體質問題,
所以服食草姬 4代蟲草CS4膠囊就可以改善這個問題.

草姬蟲草推出至第4,功效代代加強,
而且是市面唯一公開活性成份 ,更吸收,
有效改善鼻敏感、上呼吸道及肺部健康,
又可以同時改善失眠,寧神安睡,

好的東西才會被人不斷改良再推出市面,
選擇補養品,除了要適合自己之後產品成份及功效都要好留意.

4代蟲草CS-4 採用先進精煉培植技術冷萃層流培華技術(CLC)
整個生產嚴格控制氣溫,並由電腦監測培植的環境,
確保能有效精煉出蟲草內的活性成分,
令腺苷、蟲草酸及多醣體含量倍增,
高濃度提升草姬蟲草的功效,而活性成份含量更比西藏原條冬蟲夏草高出最多9.5

平時一日服食兩粒,可以足夠一個月服用

我大多數時間都會早上空肚服用,(宜空腹早上或睡前服用)
有時忘記了就會晚餐時打開膠囊加入湯內一齊飲,

我覺得蟲草味好香其實跟湯一齊飲更
其實3歲以上都可以食可拆膠囊半粒加入湯品食療

進食之後,對於好像我這種時常有呼吸道氣管問題及鼻敏人士由其有效
根治到咳嗽手尾又改善鼻敏感之餘同時間改善體質、增加抵抗力.
是一個不錯的適擇.

銷售點:
全港萬寧有售

**************************************************************
免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。

歡迎邀稿合作試用出席活動:
年糕 Email: lincolefu@yahoo.com.hk