2018年9月13日 星期四

【保健】市面上首個改善耳健康的中藥 ● 「滋寶奇珍」

最近的「延禧攻略」再度燒起清宮劇熱潮
就連已絕少煲劇的我每日都要睇三五七集先安排.
搞到呢排成日都好攰….耳嗚同耳水不平衡問題又出現.

平時自己一直都有食開唔同補充品,
有時會跟據自己身體症狀或需要而去進食相應的保健產品.
雖然唔想成日都提住自己老
但生過小朋友的身體真係不復當年勇.

 今次分享我最近進補的保健產品以古時皇族喜用的金、啡色作包裝主色
「滋寶奇珍」



因為我有耳水不平衡的問題,
所以這款產品可以改善我受耳暈、耳健康問題困擾
同時又可以改善我身體虛弱的問題


「滋寶奇珍」是根據清朝乾隆皇御用長春秘方以二十種珍貴藥材提煉而成
當中集中國最珍貴之藥材於一方:人參、天然靈芝、鹿茸、鹿角膠、肉蓯蓉、巴戟天、杜仲、當歸、制何首烏、補骨脂、龜板、牛膝、鎖陽、金櫻子、杭菊、雄蠶蛾、生地、熟地及枸

每樽有30粒膠囊,每日食一至兩粒,
大約可以食到一個幾月~
大概710天內耳健情況得到明顯改善



特別適合以下人仕服用 :
  • 受耳暈、耳健康問題困擾的人士
  • 女性不調或男性虛弱者
  • 產後及大病後需要調理身體的人


作為一名媽媽我建議產後女性可以進食「滋寶奇珍」
改善體質之餘增強自己的抵抗力
滋保肝腎對回復元氣有好大幫助.

優惠期:14–20Sep(7days)
依家去萬寧、屈臣氏、華潤堂買1樽「滋寶奇珍」30粒裝,減至$488(標準價$549),慳$61,優惠期由2018914日至20日,快啲去買樽試下啦!

Website : 




**************************************************************
免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。

歡迎邀稿合作試用出席活動:
年糕 Email: lincolefu@yahoo.com.hk