2019年1月18日 星期五

全球獨有Skin Snap 一按即知肌膚狀態

雖然身為一位美容博客,周不時都會同人分享扮靚心得
不過有時自己都會有迷茫的時候….
就以最近為例,我竟然相信電視廣告,被吸引買左一堆面霜,
真係完全中伏,搞到自己臉上出現粒粒
其實同類情況時常發生係我同朋友身上,
自己或身邊朋友一直唔知點搵最啱自己用的扮靚方法
所以成日左好多冤枉錢~

最近試咗gratus apps嘅新function Skin Snap,只需要一部手機一個apps,將人工智能結合肌底透析技術!
隨時手機自拍就可以做皮膚分析,逐層剖析肌底問題,預測肌膚未來!

Skin Snap研發自德國,係出自歐洲最大嘅科學研究機構。
透過AI分析同超過20,000個亞洲女性肌膚嘅數據作比對,
徹底了解肌膚根底問題之餘,再為你度身訂造最個人化最到位嘅醫美方案,
而報告內容仲係得到專業醫生的認證和建議,
最重要是隨時隨地想幾時做分析都可以,簡單又方便



打開Skin Snap,對照面部方向指示拍下正、左及右面三張
只需大約5分鐘時間就完成分析4肌膚問題:皺紋、緊緻度、泛紅和底層班。
而所有問題都會儲存apps內,更有護理小貼士大家參考,
最後AI亦會智能配對出專屬的個人美肌方案給你

Skin Snap分析到我臉上的皺紋及緊緻度的評分是最低,
建議使用具有緊緻提升功效的Endocare活肌緊緻再生精華露,可以刺激我的肌底膠原增生,提升輪廓,撫平皺紋

Skin Snap真係好實用可以幫我做到精準的分析,
並根據我的肌膚問題提供最到位美肌方案給我
等我以後駛再驚會啲美容專櫃BA hard sell一大堆無用嘅產品畀我


最重要嘅係呢個Skin Snap係免費,真係要推介俾身邊姐妹用先得呀!!啲下載gratus免費體驗Skin Snap (https://www.gratus.com.hk/s/FMEP7L) 啦!


**************************************************************
免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。

歡迎邀稿合作試用出席活動:
年糕 Email: lincolefu@yahoo.com.hk