2019年2月16日 星期六

澳門親子遊2019

隨住小朋友長大, 今年的紅豆終於可以自己走路啦~
不再是手抱的嬰兒,爸爸媽媽可以實現帶住紅豆四處出遊的願望,
頭一次, 還是選一個比較鄰近香港的澳門, 來小試牛刀.
這次最主要的是二天一夜親子遊, 所以沒有計劃太趕的行程, 就順住小姐當日的心情來計劃
要去的地方.

如果是有小朋友的家庭, 我這次私心地推介澳門Q立方.
呢喥稱得上是小朋友放電的好!去!處!
澳門有兩個Q立方,我哋去的是位於澳門巴黎人 6樓的場地,
地方比較大,同時擁有有室內同室外地方, 場內設施比較適合3歲以下小朋友~
而位於威尼斯人 5樓有另外一個Q立方,但設施比較刺激及高難度,適合年紀大一點點的
,5歲或以上小朋友應該會玩得好開心。


在Q立方內,有各式各樣的設施, 不同時段都有不同活動.
新春期間更會有工作坊, 利用利是封教一些小手作.

而紅豆完完全全被Q立方內的波波池迷倒~
假日1大1細收費是$130/2小時,加多一位大人$60,
場內設施完全免費,我哋覺得好抵玩,起碼紅豆玩到唔願走,淨係個波波池已經玩咗成個
鐘.

Q立方係放完電, 順便可以去威尼斯人的運河走幾圈.
第一次見到人造運河的紅豆, 對於河底有好多硬幣表示好感興趣.

見到有遊客丟錢落河, 就有樣學樣, 差點將自己個奶咀都丟埋落河.
呢個時間的小朋友模仿力太高, 最後俾左幾個硬幣俾紅豆拋落河先可以甩身走到人.


新春期間酒店都好爆滿, 好彩我地預早左 用app 預訂澳門酒店
澳門酒店設備完善, Grand Lapa Macau澳門金麗華酒店環境相當好, 又Kid-friendly
前身是文華東方酒店舊址, 鄰近港澳碼頭, 每半小時就有酒店專車接駁, 就算自己坐的士都只
需幾分鐘車程, 好方便.
我地更睇中酒店內有一個兒童中心, 可以提供小朋友免費玩樂.
當日CHECK-IN酒店時, 都見到有唔少家庭入住. 對小朋友關愛會比更他酒店多.
所以下次來澳門玩, 都會再次選擇入住澳門金麗華酒店.


更多資訊:
澳門Q立方- 澳門巴黎人

澳門Q立方-威尼斯人

*************************************************************

歡迎邀稿合作試用出席活動:
年糕 Email: lincolefu@yahoo.com.hk