2019年2月3日 星期日

【護膚試用】改革肌膚黃金72小時 ● Shiseido 皇牌免疫力再生精華 Ultimune Power Infusing Concentrate


「點解你咁忙, 仲可以KEEP住皮膚都咁有光澤?
朋友每次見到我, 都會忍不住向我討教.
其實我的護膚心得真的很簡單, 護膚產不需, 只要用對適合的護膚品就足夠.

我不私心收藏的名單LIST, 就一定會有Shiseido 皇牌免疫力再生精華 Ultimune Power Infusing Concentrate!
唔係講笑, 我已經用到去第支喇!

在職媽媽, 除左打拼外,
都要好好分的親子時間.
所以每日的me time已經少之又少,
每日處理好家中的瑣碎事已經夜深,
我盡量會將護膚程序簡短, 所以功, 的護膚品真的值我得花錢去買.

Shiseido 皇牌免疫力再生精華蘊含靈芝精華及鳶尾根精華的革命性免疫再生技術 ImuGeneration Technology TM ,
培養免疫力細胞增生, 全面加強肌底防禦力, 激活肌膚免疫力!

Shiseido科研團體針對皮膚受壓問題, 得出一個重要結論, 就是肌膚問題浮現臉上之前的72小時已經喺肌底形成,
所以要把握關鍵72小時從肌底增強免疫力,更有效抵禦侵害.

精華十分水潤, 能輕易推開, 快速被肌膚吸收
使用後不影響後續的護膚品, 更可以為下一步護膚程序打好肌底

精華質地更輕盈、水感細滑,用後肌膚觸感特別水潤柔軟
整體感覺不會太笠, 清爽質地, 但又有足夠的滋潤度, 可以改善及舒緩細紋、黑色素等問題,盲是因為我持續使用, 皮膚擁有更好的防禦力, 發放健康的光澤肌膚.


Shiseido 皇牌免疫力再生精華 HK$1,050 (75ml)

SHISEIDO Hong Kong Website: https://www.shiseido.com.hk/

SHISEIDO Hong Kong Facebook: https://www.facebook.com/SHISEIDOHK

#ShiseidoHK #Ultimune #TheFutureProof #把握免疫力提升關鍵72小時



*************************************************************
產品及資料由 品牌 提供
免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。

歡迎邀稿合作試用出席活動:
年糕 Email: lincolefu@yahoo.com.hk