2018年10月30日 星期二

【寶寶】加固不能沒有你

當紅豆穩定加固後,唔再只係食米糊就可以滿足到佢.
媽媽已經需要加多點心思而且食物要均衡每餐蔬菜、肉類、水果都要有,
但寶寶加固食物一次過都會整好多,有時會預備一份食物分2日俾紅豆食,
但一碟二碟放入雪櫃用保鮮紙包住又唔衛生又阻住個位,
通常係依個時候我就會用一啲食物儲存杯.

依個食物儲存杯係買41蒸煮機嘅時候一齊買嘅
其實早係我用奶泵嘅時候,我都有用過同款嘅儲奶杯
不過依個食物儲存杯嘅容量比儲奶杯較大,每一個大概240ml
載好紅豆嘅食物後,再存放係雪櫃冷凍格及冰格內
可以重覆使用,而且BPA Free
所以我都用得好放心呢

食物儲存杯份量剛好係紅豆添加入粥仔內的食物份量,
例如一杯蕃薯蓉、一杯蔬菜蓉都剛好可以放入粥仔內.
 
最重要係食物儲存杯除左方便儲存亦十分方便攜帶,
有時外出會帶定一啲啲水果方便紅豆在外食,
我地都會將切片香蕉或藍莓等等水果放入儲存杯外帶,
依個食物儲存杯十分密封用左好幾個月都未試過有任何汁液漏出呢!

另外幼兒湯匙方面我都買左同牌子依一款適合6M+嘅小匙

 


寶寶加固初期吃量唔係好多,  口腔尚未能好好地掌聲吞嚥技術
所以使用幼兒湯匙方面都要注意挑選,
最好湯匙唔好太大前端要柔軟方便父母逐小餵食同時保護好BB嘅牙齦
 
我地係紅豆初期加固都係使用依支湯匙餵食,
而且真係十分推薦!! 只有用過先知道有幾好啊,
 
湯匙嘅握手柄部分好易拎媽媽餵食時都唔易手痠,
雖然佢細細支,但佢嘅弧度都唔會太平所以食物都唔會好易掉落.
 
依支可以話係媽媽我初期最愛嘅湯匙之一,
但中期因為紅豆進食嘅速度快左所以開始用更寬面嘅湯匙所以一度停用呢.

不過之後又再發現紅豆係學習使用湯匙時依支又好適合佢自己進食.
所以又再被重用起來
千萬唔好睇少依啲細小嘅工具好嘅湯匙會係媽媽嘅一個好幫手呢~
**************************************************************
免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。

歡迎邀稿合作試用出席活動:
年糕 Email: lincolefu@yahoo.com.hk