2021年8月26日 星期四

讓眼周肌膚重生 I Evvus Ultherapy彈力網提拉療程

自從二寶出世後,每日都差唔多用盡我所有精力。

每日最早起身,每晚最遲一位入睡,睡眠時間永遠都唔夠,仲邊有時間護理肌膚?!再加上28歲後肌膚鬆得特別快,唔夠之下,一夜間眼紋超顯老,點都補唔返

 

想成為Better Me,去做treatment當然為自己選擇最好的,

前幾日經朋友介紹來到Evvus,體驗Evvus Ultherapy彈力網提拉療程,用全球唯一獲美國FDA認證嘅無創高能量聚焦超聲波技術,精準直達肌底4.5mm嘅肌底彈力網(SMAS)一網拉緊全個眼周,令肌膚保持彈性,100%改善眼紋,提拉一次,持效一年。

 

今次就係去位於金鐘Evvus,交通便利是我選擇這裡的其一原因 ,而且全部獨立房間,私隱度方面不用擔心 ~

 

Evvus Ultherapy彈力網提拉療程是唯一獲美國FDA認證,精準提拉4.5mm嘅肌底彈力網(SMAS),療程由醫生主理,保證安全有效。

 

一入到獨立房,姑娘首先幫我塗抹麻膏於療程位置。

 

 


敷完之後,醫生就入嚟先喺眼周用筆劃分區域,感覺專業好安心。

 

進行療程時,Feel到少少痺痺地,特別是額頭皮比較薄的地方,代表能量正深入肌底

每人感受有異,對於已生了兩胎的我,這也不是想像的疼。

 

只要大概1個鐘嘅時間就完成整個療程,感覺原本鬆弛嘅眼周就緊緻咗,原本顯老態的眼周肌膚, 一下子充滿電,沒想到短短不夠1小時的療程居然給提升了這麼多 ! 

 

 

醫生仲同我講提拉效果會越嚟越好,療程後2-3個月後就會見到眼紋、眉眼線、淚溝有明顯改善。因為採用無創技術嘅關係,唔會造成任何肌膚表面傷口,即時化妝OK

 

個人非常滿意這次療程,最重要是只需一年做一次,用幾支眼霜嘅價錢眼周就可緊緻一年,絕對值得投資!

 

如果你都想一試Evvus Ultherapy彈力網嘅提拉效果,就要快啲嚟登記Evvus $1,888 Ultherapy彈力網提拉療程 (眼部140)https://bit.ly/GRKOL0821A


************************************************************

產品及資料由 品牌提供
免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。

歡迎邀稿合作試用出席活動:
年糕 Email: lincolefu@yahoo.com.hk