2015年2月2日 星期一

【搵食】尖沙咀高質素日本放題◕‿◕ 三木日本料理


兩個女仔食飯食咩好呢?

約左好朋友飯聚,而朋友於佐敦返工. 所以順理成章就於附近搵野食. 而因為我地兩個女仔對食都無咩主見, 所以就上網搵下有咩放題好介紹. (食放題的好處就是最適合有困難選擇性的女生)經過一輪後宮佳麗咁挑選, 最終揀左三木日本料理.因為上網睇到餐廳環境還蠻舒服的, 好適合聊天呀!!


三木只有兩個時間挑選, 第一輪(晚上6:00-8:15PM), 第二輪(晚上8:30-10:45PM)

而星期一至三的價錢會稍稍便宜一點, 而我們一早BOOK左星期二晚上第二輪時間進食, 每人HK$238(成人不連加一) 當晚入座率只有半成, 所以環境比較安靜同舒適.



首先要先Order刺身吧. 三木的刺身好有水準, 當晚食既刺身好新鮮同大件.

而帆立貝更有我兩個手指頭大, 真的很大粒同鮮味order的甜蝦更是巨型到同平時海蝦一樣大隻. 太誇張啦~
而另一推介是魷魚鬚, 勁爽脆. 其他三文魚、八爪魚、榮螺片等等都好好食. 最緊要有我最愛的北寄貝. Yummy!!



之後叫個沙律開開胃
番茄沙律同豆腐沙律都不錯, 細細一碟. 兩個女仔食就岩岩好.



另外開始食其他小吃:
清酒煮蜆: 無咩味道, 可以不用試
牛油粟米: orderitem, 呢個牛油味重. 好食.
香辣魚餅: 同係泰國鋪食到的魚餅一樣, 有好重香茅味,. 配以泰式甜辣醬一齊食. 味道OK
燒八爪魚丸外皮有少少脆, 配以木魚碎食好好味!!



我地食到一半先記得叫野飲. 飲品方面以汽水為主, 特別的款式只有Fuze Tea Lemon(右一) Fuze Tea Apple(右二).
而湯品方面就超推介呢個黑松露野菌忌廉湯. 因為勁香黑松露味道之餘, 切到細細粒的野菌都好有咬口.



而發現三木有日式茶碗蒸蛋, 唔係喥喥地方都有得食.
 蒸蛋雖然好滑, 但同朋友一致覺得比較鹹可以不用再試.



熱愛火炙壽司既我, 梗係要order一兩件試下啦. 4款的火炙壽司(黑松露帆立貝、左口群邊、三文魚腩、海鰻)都係水準之作, 而且每件都係細細., 一啖一件. 可以試多幾個款.



因為太好奇咩叫餃子雞翼, 所以就叫左一件試下. 原來就係拆左骨既雞翼內里塞滿豬肉餡而已. 雖然味道唔錯, 不過好膩下次可以skip左佢.



好多時放題整既蒜香一口牛柳粒都會太硬, 不過呢個就岩岩好. 但就鹹左少少.
而牛俐都唔韌, 可以re-order一次.


燒物有我喜愛的菠蘿同蕃薯仔, 不過菠蘿比較酸. 而燒海蝦就明顯不太新鮮. 肉是散開的. 明太子茄子就一般般啦, 比較乾.



因為我同朋友都唔太喜愛食炸物,所以只係叫少少試下不推介食蟹忌廉薯餅, 薯餅內面是空心的而且只食到炸粉. 而一口炸芝士都唔錯, 其他還可以, 上枱時剛炸起, 所以不會差得去邊啦.



雖然已經好飽, 但最後當然要食返個甜品先夠完美. 三木的甜品選擇算是比較多款, 而且味道不錯.
北海道3.6牛乳奶凍(左上角) 好濃郁既奶香味, . 推介
法式焦糖燉蛋(右上角)   燉蛋整得口感比較實, 不過都係好味
泡芙真係好一般, 可以唔洗試. 而意大利芝士餅好正宗, 食落有驚喜, 而且好香滑.

最後我地一人叫左杯雪糕(豆腐同抹茶味), 三木既雪糕應該係事先裝好左連碗一齊去雪. 所以食既時候發現雪糕雪得有點過硬, 要好辛苦先到黎食.

整體我覺得今次放題係水準之作, 除左食物款式選擇多, 又新鮮之外. 侍應服務態度良好同工作效率高. 更沒有漏單情況出現, 最重要係環境食得舒服. 以呢個價錢同質素,我會選擇再光臨三木.

三木日本料理
地址:尖沙咀加拿分道25-31號國際商業信貸銀行大廈15 (河內道入口)
電話: 3188 5882
**************************************************************
歡迎邀稿合作試用出席活動:

年糕 email: lincolefu@yahoo.com.hk