2016年2月25日 星期四

【搵食】有酒店級水準的美食 ● 小甜谷 Dessert Kaffee

一直都以為小甜谷只有甜品但原來位於銅鑼灣的分店卻有西餐服務.
之前就試過小甜谷的甜點水準一向都不錯.
今次好朋友提議去銅記shopping時試一下佢地嘅菜色點知一試之下有驚喜.

餐廳環境舒適而且裝飾可愛以白色為主調所以整體光線柔和
枱與枱之間的位置有距離所以不算侷促

我地2個女仔胃口不算大所以一齊ordershare.
餐牌上的菜色同飲品都附以彩圖所以好適合我地需要睇圖叫菜的人.

前菜海蝦鮮果合桃沙律柚子芥末汁 HK$ 98.00

好喜歡呢個沙律
海蝦肉厚,咬落彈牙脆口食得出很海鮮的甜味而唔係用無味的水晶蝦
配以新鮮蔬菜同水果當中有橙肉同柚子肉加上柚子芥末汁酸酸甜甜的又清新又開胃.
再加上粒粒的核桃碎增加口感之餘營養價值仲好高.

主菜 : 鮮蝦墨魚汁意大利麵 HK$ 118.00

平時對住墨魚汁意大利麵真係又愛又恨
我愛墨魚汁的獨特香味,呢個意大利粉完全被墨魚汁包裹住墨汁味雖然不算濃但還不錯.
而海蝦一樣是選肉厚的爽口彈牙.
不過我恨墨魚汁食到我一嘴都烏卒卒好失儀態不過好彩今次同好朋友一齊食飯可以不顧儀態.

宇治抹茶牛奶沙冰 HK$ 45.00
沙冰抹茶味濃而且帶有少少綠茶的甘味綠茶控應該會好喜歡.

鐵板宇治抹茶窩夫 HK$78.00
這是店內新推出的甜品對於甜品女生總是抵抗唔到.

將跟甜品一同上的綠茶汁倒入鐵板內之後就伯聽到一聲其實蠻過癮的.
窩夫配雪糕本來就是不敗的甜品而這個綠茶雪糕的綠茶很濃所以配以窩夫同食真的美味無比.
建議可以每次少少地加入綠茶汁如果唔係窩夫底部好容易被浸住稔左影響口感架啦!!

小甜谷 Dessert Kaffee 
銅鑼灣謝斐道482號信諾環球保險中心地下4-6號舖
TEL: 2325 0208

**************************************************************
歡迎邀稿合作試用出席活動:
年糕 email: lincolefu@yahoo.com.hk