2015年12月18日 星期五

❝ 年糕 • 婚分享 ❞手機下載 PHOTO BOOTH照片 賓客齊齊都讚LIKE

籌備2年多嘅婚禮終於係12.12.2015圓滿完成啦!! (鼓掌)
 朋友都會問,整個婚禮籌備咁耐完婚之後有無失落感.
講真失落感就真係唔多但興奮就更加多因為絡絡續續聽返親朋好友對當晚婚宴嘅Feedback, 大家都覺得安排好好無論場地、食物質素、佈置、婚禮流程都覺得好順利同氣氛好好呢個已經令我覺得自己花咁多心思落個wedding喥係值得架.
黎緊會同大家分享我婚禮用過嘅vendor, 希望提供更多資訊俾B2B.

頭炮就先分享我個可以用手機下載相片嘅Photo booth~
由一開始籌備婚禮開始我就已經好想大婚當日可以有PHOTO BOOTH. 最後我揀左 D & S Production 個數碼PHOTO BOOTH. 因為價錢合理囉!!
*想知道點解會Join photo booth, 可以睇前文click here

我略略講下數碼PHOTO BOOTH嘅運作:
場內有D & S Production工作人員協助賓客影相影完相將照片直接Download落手機(唔出相紙),只要賓客手機內有LINE/ WeChatQR Code Reader就可以下載相片落手機方便簡單仲可以即時分享至任何社交平台.


大婚當日大概3:30pm交場D & S Production大概4點左右到聽返姐妹講佢地好快手, 4點半就已經set好晒整個Photo Booth.  
D & S Production提供拍照嘅道具有好多款兄弟姊妹們都忍唔住自己去試玩左先.



 
下午觀禮完的賓客都好守秩序排住隊等影相
*所有拍照道具由D & S Production提供如有特別需要的pops, 可以事先同D & S Production提出不過可能會另外收費的哦.

我自己當然唔會錯過試玩呢部數碼相機啦仲可以一大班人柴娃娃迫埋一齊影相好好玩.

拍照人數因應相框大細而定而我的相框最多可以迫到6個人.
而準備影相時工作人員會幫忙遷就鏡頭調較最好的角度.

影相時可以望住呢個屏膜影完相仲可以寫祝福語句.


 


我之後再收集返當日有玩過嘅賓客意見大多數人都覺得用數碼Photo Booth比平時出相紙嘅好玩.
因為可以即時dl落電話唔需要花太多時間等部機出相片仲大讚D&S 嘅道具有好多款影起相黎好開心.
最好玩係兄弟姐妹試玩完個photo booth, whatsapp張相俾我睇我個時仲係新娘房化緊妝搞到我都勁想衝出去一齊玩影.

事後同小黑先生傾返好彩婚禮最終都有Join Photo booth, 因為見住個個賓客玩得好開心係值得嘅最重要衡量過價錢唔貴係可以負擔範圍內就想婚禮有更多亮眼點.

另外一個重點就係D & S Production工作人員好有禮貌同好守時我好著重呢兩點而佢地都做到.
婚禮後第2日已經收到D & S  Send俾我嘅相片links. 我可以一次過睇返有邊幾個賓客影過相有時睇到佢地趣怪表情都會忍唔住笑.

希望大家喜歡我的分享!!