2015年10月29日 星期四

❝ 年糕 • 婚分享 ❞ 喂呀~ 我淘到對好靚繡花褂鞋

距離婚期只有接近一個月的時間年糕我開始緊張啦!!
緊張係因為有好多濕星野都未搞真係大事又未做好小事又一籮籮.
依家就密密淘呀淘….我最愛就係淘寶.

好啦今次想同大家開心Share我的傳統褂鞋.
我係一位酷愛中國風嘅準新娘子就連我喜帖都係挑選個種中國剪紙鴛鴦圖案(寓意成雙成對的意思)
所以今次褂鞋我又點可以錯過著傳統繡花鞋嘅機會!!

不過當中有個小小美中不足我無選擇褂王、褂后、大中小五福作為大婚當日嘅褂而係選左色彩較豐富的潮褂.
皆因小黑先生樣子比較童顏(點解童顏個個唔係我….) 如果揀著傳統褂就會顯得我有點老所以潮褂就活潑一點可以顯得可愛一點(但明明我要走清新風格架ma)

為左配合我套潮褂嘅豐富色彩又要有傳統龍鳳圖案我就開始密密上淘寶搵鞋啦.
我目標清晰:
-紅色繡花鞋
-要有龍鳳圖案
-平跟 (小黑先生只係高我5cm,怎不能高過佢我都有170cm所以著平跟都無太 大所謂)
-要有39/40 (因為我係大腳八)

只要搜尋時輸入關鍵字眼新娘鞋 紅色 繡花
就會列出一大堆各式各樣嘅繡花鞋

又因為褂鞋只係著一個早上我又唔想花太多錢落呢個item所以盡量搵平、靚、正(我承認此女子有點麻煩)
最後經過一輪爭扎同篩選就揀左以下呢款
價錢RMB 45 + RMB 7(內地運費)

收到實物後真的100%喜歡+滿意質量很好而且鞋的碼數是正常的沒有偏大或偏小我買的是40.

呢個價錢真心覺得抵如果真的要挑剔就係龍鳳身上有很多線沒有剪走需要自己動手剪一剪.唔會影響品質
(*圖片的鞋是已經經過修剪的樣子)

之前上網睇過好多攝影師都會影婚禮周邊的物件
而褂鞋更係其中一個亮眼焦點
 


(圖片取自Artfeeling production, 如有任何問題請告知)

所以我就決定再淘一對有刺繡的鞋墊增加褂鞋的美觀度
刺繡鞋墊其實近呢12年開始受歡迎見到好多新娘子都會使用.
所以我早早就決定好買褂鞋時要一同買鞋墊
不過唔係間間賣繡花鞋的店舖都會同時有鞋墊買今次我就需要額外分開淘寶店買

只要搜尋時輸入關鍵字眼:  結婚鞋墊 繡花鞋墊
就會列出一大堆各式各樣嘅繡花鞋墊

 講真我睇過好多間鞋墊款式幾乎都一樣只係揀邊間比較平
因為淨係買一對的原因我都係搵D可以一對包郵的店舖
最後就揀左一款有鴛鴦戲水同牡丹花刺繡的款式


價錢也相當合理RMB 13.80 (包大陸運費)
*記住鞋墊要比鞋子買細一個碼先至正確.
我今次低B買左40不過都塞得入對鞋內.

呢款鞋墊完完全全同我的褂鞋好配合牡丹跟褂鞋上的牡丹一樣的.
所以加左對鞋墊後褂鞋整體沒有任何遺和感覺.

自己試一下拍照都覺得好美哦~
到時要提下我個攝影師幫我對靚靚褂鞋影多幾張相先.

俾你地做個參考著上腳的效果是這樣的
今次褂鞋連鞋墊都只係買左RMB 65.80, 計返唔過港幣一百元.相當抵呀.
有興趣的B2B可以做個參考哦.


希望大家喜歡我的分享!!
下次跟大家分享我最後決定的大日子婚紗同禮服不要錯過哦!!