2018年3月26日 星期一

【美容療程】夏日毛毛bye bye ● 20 Beauty女士激光脫毛中心

女仔幾靚都好但係如果身上有體毛的話真係會一秒破功仲會有礙外觀.
哎呀….夏天好快就到啦!!
點都要解決一下身上礙眼的毛毛成個背脊都係毛,到時都唔知 點著小背心.

因為怕痛的關係, 這次選擇了20 Beauty女士激光脫毛中心 解決毛髮的煩惱.
20 Beauty全線採用GentleLASE Pro-755nm波長激光脫毛儀器
同時亦是全港美容中心擁有此激光脫毛儀器的數量排行第三
.


20 Beauty門市位於尖沙咀金馬倫道3 號波蒂妮斯大廈16/F19/F全層
即港鐵站 B2  出口,  麥當勞對面地點十分方便




開始的時候會有專業顧問同你講解同分析毛髮問題

期間如果有任何疑問都可以問清楚顧問先開始做脫毛
我一再追問顧問脫毛的感覺顧問都好耐心回答
進行脫毛時皮膚只會感到冰冷感覺因為脫毛機的機嘴會射出激光同時會有冷凍效果所以會減輕刺痛感不過 痛的感覺都是因人而異.

看吧….我上半背上的毛毛也太旺盛啦
是時候要將它們清除!!

之後就有職員帶我入房間進行激光脫毛療程.
房間裝潢以冷色調為主所以感覺好舒服同Relax.

換過衣服就可以準備享受無痛脫毛療程

職員先幫我上半背用剃刀清理一下毛髮(因為皮膚表面需要留有毛髮, 才可以有效脫毛, 所以建議大家如果可以, 於進行激光脫毛前唔好處理毛髮,特別唔好用連根拔起既方法處理)
今次用GentleLASE Pro-755nm波長激光脫毛儀器在脫毛同時噴出-20度冷凍劑
以抵銷表面皮膚的激光熱能而又不影響真皮層的溫度
所以進行激光脫毛的過程真係唔覺得痛只會感覺到有一陣陣冷凍氣體由機嘴噴出
整個感覺是冰冰涼涼的幾分鐘就完成療程

分享一張做完激光脫毛的對比照 完成後上半背沒有任何刺痛感覺
只是感覺皮膚比較乾,而且肌膚都無泛紅,  做完即日出街都沒有問題.
而職員和顧問都提我返到屋企要多做保濕洗澡不宜用過熱的水一星期內不可以做磨砂,及使用果酸成份等產品減低對皮膚既刺激

第一次完成療程, 感覺職員同顧問都好專業.而且每做一個步驟佢地都會話我知, 等我清楚知道自己做到去邊一個STEP.

 而且脫毛過程中會時不時詢問我有沒有不適、有沒有痛等等令我增加安全感同舒緩我的不安始終做激光難免有點兒緊張.

最重要是在這裡所有脫毛都是明碼實價 (所有脫毛項目價錢已可在網站查閱,一個收費已包括整個療程費用,絕無隱藏式收費,毋需額外購買附加服務及產品), 又不會Hard Sell要求客人買療程.
價錢已包療程不限次數、不設時段限制又真正做到免費保養所以才令我更信任.



讀者優惠】
年糕為大家取得讀者優惠如果你都有脫毛的需要只要到以下連結,再輸入我獨有的優惠代碼 KB037,就可以以免費體驗激光脫毛及毛髮皮膚檢測啦!
立即登記:https://goo.gl/rRa11F




20 Beauty女士激光脫毛中心
尖沙咀金馬倫道3號波蒂尼斯大廈16/F19/F全層尖沙咀站B2出口,滙豐銀行側)
電話預約:2369 88273160 8485
 **************************************************************
產品及資料由 品牌 提供
免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。

歡迎邀稿合作試用出席活動:
年糕 Email: lincolefu@yahoo.com.hk