2015年11月23日 星期一

【開箱文】捲出個人風格 ● PHILIPS ProCare自動捲髮器 HPS940

又到聖誕又到聖誕….
每逢節日派對活動特別多除左要預備派對戰衣之外髮型總唔可以一成不變吧!! 要整體Ooutlook都咁Charming, 簡易set頭一定唔少得.

以往我都會用捲髮器打造一頭簡單又靚麗嘅髮型但試過用捧型捲髮器唔小心放得太接近臉頰竟然燙傷左塊面呀!! 所以平時對捲髮器都有點介心.

今次試用左PHILIPS新品ProCare自動捲髮器 HPS940, 重拾對捲髮器的信心. ProCare簡單易用之餘外型美觀而且手感一流今日就等我先來個開箱文同大家分享下啦.

跟住年糕一齊開箱長型的紙盒內就裝住「型棍」自動捲髮器 HPS940

整個ProCare自動捲髮器 HPS940的配件很簡單隨機附送的是一個造型和清潔棉最主要的功能都集中於自動捲髮器的機身上.


使用前可以先刨一下說明書不過2-3分鐘內可以睇完

ProCare自動捲髮器機身以黑、金色設計為主簡單又型格.
機身很輕巧就算單手也能輕易操控即使是較難處理的後腦髮絲均能輕鬆捲出動人曲度

使用簡單3腳插頭接駁電源長按開關按鈕至白光著燈(ON), 可以開始使用.

共有3段溫度選擇分別是(170190210 )


之後就是段定型時間設定(81012 )
*如果想捲曲效果明顯一點可以選擇定型時間長一點的例如: 12

捲髮方向共有最種選擇分別是左//混合,  你可以輕易打造完美對稱或左右雙向混合的自然鬈曲造型


最欣賞PHILIPS ProCare自動捲髮器的隔熱安全設計除了可防止燙傷手也防止燙傷面(我想只有我才會那麼手笨), 個人感覺是使用時超安心即使捲髮器接近臉頰或頭皮也不容易燙傷.

來到捲筒今次採用左鈦金屬陶瓷塗層捲筒超卓的導熱性與平滑表面完美結合有效令熱力均勻分佈
 將頭髮一束束厘米左右的頭髮地放入叉口金屬陶瓷塗層捲筒的一面向自己按實捲曲制,頭髮即時被「食」入機內之後聽到時間bibibibi倒數最後聽到「咔」一聲就完成曲髮

我試玩左一陣只需要10分鐘就可以輕易打造一頭自然又美觀的曲髮
想隨時變「髮」都可以呢個斜側曲髮真係好滿意呀.
 一整部ProCare自動捲髮器非常易用隨時轉幾個look都可以下次同大家分享更多用自動捲髮器營造的美髮同set頭技巧啦.

**************************************************************
產品及資料由品牌提供
免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。

歡迎邀稿合作試用出席活動:
年糕 email: lincolefu@yahoo.com.hk