2015年11月11日 星期三

【試用】Select Fairy隱形眼鏡● 綻放獨一無二的攝人明眸

話說有一日我睇緊Beauty blogger Aliceyoutube短片佢教緊捲曲頭髮點知我整個焦點唔係留意佢教授技巧而係完全俾佢對眼吸引因為佢對color con真係自然得黎對眼好有神彩堅係好靚!!

 
咳咳咳….得來全不費功夫我好快就知道原來佢戴住嘅就係Select Fairy Street Brown 1 Day.     
新產品當然要試下啦我選用的顏色是Street Brown

因為左右眼度數不同所以選購是要分開的.
我的近視度數不高左右眼只有100度和125度的輕微近視.
所以配戴color con多數是用來作配飾所以我對隱形眼鏡的安全性、舒適度和美目效果都要有一定的水準

Select Fairy0~900度共30個度數選擇大家可以按需要而配搭.

先看看我使用前的照片,我本身眼白佔的比例大所以看上去眼睛很細而單眼皮也是其中一個細眼原因啦.

平時我習慣配戴啡色可以給人自然的感覺也接近我的髮色.
所以普通女生也可以輕易駕馭

Select Fairy 1-Day資料:一盒有10 HK$150
直徑: 13.5mm
配戴模式:每日即棄 

配戴『Street Brown』後眼睛有放大的效果
而整體看上去也更有神彩

我試過配戴之後出活動4小時後眼睛沒有不適眼睛也沒有出現紅筋透氣度及舒適度也很令人滿意整體效果很滿意而且配戴後效果真的很自然.
不過長時間配戴6小時後就開始感覺有點眼乾如果大家預計會長時間配戴最好包包內要預備一支人工淚水比較好.
說真的這款Select Fairy street brown隱形眼鏡成為我最近的新寵想輕易擁有迷人攝人眼眸你也不妨試一試.

Select Fairy 1Day Street Brown
http://pinkicon.com/product-1468.html
Package: 1Box/10pcs
DIA: 14.2mm, WC: 38%, BC:8.7mm

Online Store: www.pinkicon.com
Instagram: @pinkicon_shop
Facebook: pinkicononlineshop
 **************************************************************
產品及資料由品牌提供
免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。

歡迎邀稿合作試用出席活動:
年糕 email: lincolefu@yahoo.com.hk