2015年11月3日 星期二

❝ 年糕 • 婚分享 ❞手機下載 PHOTO BOOTH照片 想點SHARE都得!!

由搞結婚開始,已經好想大婚當日可以有PHOTO BOOTH
之前參加過朋友婚宴時試玩過覺得很有趣.
而且仲可以同一班朋友一齊影相勁開心.

不過從我join左即場派相後,就慢慢擱置左呢個念頭啦!!
因為同小黑先生商量過有幾個原因:
-我地唔整回禮禮物以即場派相代替因為我地兩邊長輩比較多所以派相係最好嘅選擇.
-PHOTO BOOTH每次只會出12張相如果一大班人影相就未能滿足到所有人
-出相時間比較慢等候時間長
-價錢貴又係另一個重要問題

以上種種原因所以我基本上已經採取放棄狀態.

點知有一日同個朋友A食飯我地大家都搞緊結婚平時都會分享結婚資訊.
朋友A話佢最近JOINPHOTO BOOTH, 因為是朋友新開的workshop, 做緊優惠價錢相當合宜.
而且是影完相直接Download落手機(唔出相紙), 可以俾賓客用手機app修改圖片(美圖秀秀)或即時分享至任何社交平台.
聽完真係100個心動因為價錢真係好吸引最後小黑先生都點頭可以用呢部PHOTO BOOTH.

(圖片取自D&S Production如有問題請告知)

我上過去試玩過部機以下有少少心得!!
數碼PHOTO BOOTH好處:
 影完相可以直接下載至手機即時分享上網
 拍攝時間比較快縮短賓客輪候時間
可以於照片上寫祝福語  加圖案
價錢比較優惠

數碼PHOTO BOOTH壞處:
 需要場地有WIFI(如沒有製作公司也可以提供,即時下載及分享服務有機會受網絡幅蓋所影響)

(圖片取自D&S Production如有問題請告知)
數碼PHOTO BOOTH外型好似一部電視機機頂置有拍照鏡頭.


(圖片取自D&S Production如有問題請告知)
製作公司會於場地提供基本佈置及不同拍照道具.

(圖片取自D&S Production如有問題請告知)
而拍攝實況就好似上圖咁
*我諗到時婚禮我會盡量安排一個比較淨色背景的地方用來放置數碼PHOTO BOOTH.
咁樣背景會影出黎比較好睇.

製作公司要求提供2張橫向的照片作照片背景之用佢地會提供設計所以有任何要求都可以提出.
而我就偏向唔需要太花巧所以揀左以下2.



為左可以令個相框空間更大令更多賓客可以入鏡,我都偏向揀人物偏側一邊的照片俾製作公司.
佢地由收到照片到俾設計確認都好快而且仲有問必答.

依家最期待的就係想知道賓客們的反應希望到時順順利利啦.
而我就會於婚前Create 一個#hashtag , 等賓客 uploadFB, IG時打返呢個#hashtag. 咁我到時都可以聽化妝換衫都睇到邊個玩過部機哈哈係未好醒呢!!

希望大家喜歡我的分享!!