2015年9月8日 星期二

【美容療程】Maggie Beauty● 蠶肽保濕水份導入療程

有一日係公司做做下野同事A按捺不住同我講…..
同事A: 「你最近一定好夜訓」
年糕「何出此言?(R爆頭)
同事A: 「一睇就知啦唔係點會皮膚差到咁又甩皮又乾燥」
即刻照鏡, Oh….no…..乾紋都出晒最近真係懶左好多無咩時間去美容院女人真係唔可以懶!!!

好吧雖然公司、婚事兩邊忙但都唧左少少時間去左一趟瑪姬MAGGIE BEAUTY為皮膚充充電.
 今次受邀去瑪姬體驗蠶肽保濕水份導入療程,讓我可以好好護理一下肌膚

 
瑪姬MAGGIE BEAUTY 共有3間分店而我今次去的就是旺角分店地址很容易找.
而店鋪環境及房間都非常整潔.

甫坐下細心嘅Staff就送上花茶解解渴.

房間雖然不大但相當整潔而且燈光柔和令人覺得很Relax.

知識題:
大家知道蠶肽是什麼東東嗎?
「蠶肽」就是蠶絲蛋白,呈現象牙般柔和光澤,又被稱『珍珠之光』和『纖維女王』。
蠶絲蛋白是每一隻成熟的蠶寶寶都有一對由900多個腺細胞組成的絹絲線。由絹絲線分泌的絹絲蛋白初成液體,由吐絲管吐出後才變成固體,再經科技提取以成。

「蠶肽」可讓傷口加速復原、抗發炎,更可促進膠原蛋白的分泌。而且「蠶肽」的分子量僅有膠原蛋白的二十分之一,立即穿透皮膚角質層,迅速被細胞吸收利用,強效持久的保濕能力。
瑪姬美容集團已將「蠶肽」應用在療程內,可有效改善敏感缺水的情況。

所以今次進行蠶肽保濕水份導入療程可以改善我肌膚乾燥問題為肌膚注入滿滿的水分.

進行療程前美容師會先幫我清潔皮膚.
因為當日有化妝所以美容師更細心告知會幫我洗2次面確保清潔乾淨面部.

之後就可以開始進行導入療程啦!!

美容師會一層一層幫肌膚塗上蠶肽,  再配合導入器於面上打圈按摩蠶肽導入肌膚底層.
蠶肽的粒子很細很容易被皮膚吸收.滲入底層.
而整個療程都沒有感覺不適反而過程相當舒服.
因為導入機頭帶點涼浸浸的感覺接觸皮膚時很舒服.
美容師說我的皮膚真的很乾精華塗抹上面未開始使用導入機已經被吸收了大半所以需要為我補上2-3次精華.

當全面導入完精華就再倒軟膜令肌膚吸收得更好.
倒膜期間我已經整個人昏睡過去.
 看來我真的太累又加上整個環境也太舒適啦!!

完成療程後整個人的膚質看起來水噹噹的.
皮膚真的有如飲飽水的感覺細嫩而光滑.
仲有提亮效果整個膚色都明亮左.

來個療程前、後對比照
發現療程後皮膚即時有很大改善即使是素顏的感覺跟我已上妝的皮膚差不多耶~
蠶肽的補水保濕效果真的很不錯.
秋冬就快到啦如果有美美同我一樣有肌膚乾燥問題,不妨也來體驗一下蠶肽的功效.

"依家分享我篇 blog 到你個人 Facebook 專頁 , 打去佢地分店預約時間 ( 佢地website 有聯絡電話)  並於星期內完成試做即時獲 9 折優惠添 .記得出席時Show 返比佢地職員睇呀 "

更多資訊:
**************************************************************
產品及資料由品牌提供
免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。

歡迎邀稿合作試用出席活動:
年糕 email: lincolefu@yahoo.com.hk