2015年1月19日 星期一

【試食】 清涼潤喉新選擇● 珮夫人喉糖


最近是流感高峰期身子有點弱的我也不幸中蕉.

一病就兩個星期啦,睇醫生都睇到我窮到依家都仲未斷尾. 間唔中都會感到喉嚨痕癢同乾咳有時會咳到面都紅晒所以我最近總會攜帶定喉糖係身上, 以備不時之需. 可以即時潤喉.

等左成個月的珮夫人喉糖終於收到啦, 而且正正係我需要喉糖既時候. 等我略略同大家分享下啦:

我一共收到2種口味的珮夫人潤喉糖:
: 無糖草本潤喉糖
: 麥蘆卡蜂蜜潤喉糖

 


每盒的背面都會清楚標示成份、營養資料、生產批號、出產地方 (台灣製造)等等有關的資料供消費者查看.



潤喉糖是用鐵盒包裝, 而且是滑動式設計,簡單方便.



無糖草本潤喉糖  一盒共有15
成份主要是甘草、枇杷葉、陳皮、桔梗等天然草本配製, 不含防腐劑



而且每粒都是獨立包裝, 衛生之餘都方便攜帶.

唔需要一整盒外帶出街, 只放幾粒於手袋或褲袋、衫袋都得.

因為呢款潤喉糖是無糖配方, 入口時先嚐到有比較強勁的薄荷味, 之後就會食到草本味. 雖然包裝標示是無糖, 但都嚐到微甜.不難入口.

而當我咳不停的時候, 我就會食呢款無糖草本潤喉糖. 真的可以即時幫助我舒緩咳嗽, 同滋潤我咳到痛的喉嚨.



麥蘆卡蜂蜜潤喉糖(柑桔檸檬味一盒共有15
成份主要是麥蘆卡蜂蜜、菊花、羅漢果、甘草等天然草本配製, 同樣不含防腐劑



同樣是獨立包裝, 衛生又方便攜帶.

呢款潤喉糖是用紐西蘭蜂蜜煉製而成, 所以入口時就會嚐到蜂蜜的甜味, 也有淡淡的薄荷味. 但個人感覺潤喉糖有點過甜, 潤喉感覺也不錯.

平時喉嚨感到乾乾的時候, 食番一兩粒就可以令喉嚨得到滋潤, 減少乾咳.


產品於萬寧有售
**************************************************************
產品及資料由品牌提供
免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。

歡迎邀稿合作試用出席活動:

年糕 email: lincolefu@yahoo.com.hk