2015年1月1日 星期四

【保健試食】要消腫 靠晒你 ● SIMPLY 山藥薏仁水

坊間美白產品好多, 用既食既多到你睇到眼花花. 近年好多人都注重天然美顏, 今次要分享既係一款天然美白產品 山藥薏仁水. 而且產品係粉狀沖泡式薏仁水, 好方便攜帶.


SIMPLY 山藥薏仁水 HK$ 78.00


每袋包裝內的山藥薏仁水都是獨立包裝
2g x15


先睇兩者功效:

山藥: 具有健脾補肺、益胃補腎、固腎益精、延年益壽的功效
薏仁: 具有健脾、補肺、清熱、利濕等功效,而且美容價值高.長期飲用, 可以改善青春痘、治療雀斑、色斑, 美白同使斑點消失同滋潤肌膚. 另外, 仲有利尿、消腫的作用. [**但必須要注意: 懷孕同生理期時要避免食用. 因為薏仁在中醫理論上屬於寒涼性藥物, 孕婦多吃薏仁,容易導致流產喔!女性生理期期間若食用過多寒涼性食材,容易導致排經不順,這時子宮為了把經血排出,會透過更強烈的收縮作用,因此經痛可能會加劇.]

包裝背面有圖文介紹生產薏仁水的過程
產品由台灣製造

食用前留心先查閱有關的產品資訊、成份同生產期限
了解清楚, 食用都會比較放心

提提女生們, 如果你係on diet 中的. 就要睇清楚營養標示.
好好計劃一下飲食分配
*不過山藥薏仁水的卡路里低, 節食中的你可以放心飲用. 而且有利排水腫.


這款SIMPLY山藥薏仁水係有點點山藥的味道. 單單沖水飲會有點怪怪的, 雖然味道係我接受到. 但都建議大家可以配以唔同飲品飲用.個人建議配上比較味濃的飲品,例如: COFFEE、果汁、湯等等就最適合.

看看我平時的配搭習慣.
年糕一家都係愛飲湯既人, 所以晚餐例必有不同的湯品, 所以我好喜歡將山藥薏仁粉混入湯內一同進食.
一小包山藥薏仁粉加入湯內, 拌混, 簡單方便, 好味又健康.
此款山藥薏仁粉是不能完全溶解於水中, 所以見到一點點粉末於水中. 不過大家唔洗怕, 因為粒子實在幼細, 所以唔會有入口粉粉的感覺.

其實一盒只有15, 真係好快就會飲用完. 兩個星期內, 說真的我未能於短時間內完全體驗到薏仁帶來的天然美白及淡色斑功效. 因為始終係進食到體內,效果會被分散到各個部位. 所以必須要持久進食累積、等身體慢慢吸收.

不過我可以說, 呢款山藥薏仁有好好排水腫的功效. 因為我每次經期後都會有水腫情況, 令整個人浮浮腫腫的(其他女生們, 你地係未都會咁?) 而且會持續一星期有多, 但我於經期結束後兩天開始飲用, 發現水腫情況隔天就開始消退. 哈哈,人都輕鬆了不少.  


SIMPLY 山藥薏仁水: 購買點www.myprincessyoyo.com


或可到My Princess官方FACEBOOK 獲得更多有關產品資訊:

**************************************************************
產品及資料由My Princess HK我的公主 提供
免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。

歡迎邀稿合作試用出席活動: