2015年1月20日 星期二

【搵食】元朗美味放題好去處 ◕‿◕ 雋太日本料理



最近分享的博文都與美容沒有什麼關系耶, 其實除左美容之外, 我都好喜歡周圍玩同周圍食....
之後都希望陸陸續續同大家分享更多不同方面的我...!!

剛過去的星期日, 約好我的小妹子去元朗買鞋. 因為個喥有間”NEX BALXXXX”OUTLET, 又多款又平. 所以一早諗住shopping完就2個女仔去擦餐勁既一早係openrice搵到呢間叫雋太的放題, 所以就一早book左位.

當晚訂位的進食時間是C(7:35-9:35) 每人HK$ 250.8/. 因為假日要加收$10附加費.  而我地比原定時間遲左10分鐘, 不過當到達時都好快安排入座.


雋太的人氣也很高吧!! 店內雖然不是特別大, 差不多是全部坐滿.
所以大家最好事先BOOK定位, 唔係WALK IN都有排等.




而食物種類也不少, 基本的都有齊而款式選擇也很多. 有刺身、軍艦、壽司、鐵板料理、沙律/小食、一品料理、天婦羅、炸物、串燒、手卷、甜品.





 


而店內的芥末是獨立包裝, 方便又衛生. 要幾多就取幾多, 不用下下問侍應拎.



因為只係2個女仔食既關係, 我地都係每款先叫1~2份試下味道. 真係好味的, 先等最後肚子有空位時再encore都未遲Round先叫刺身填填肚.



刺身大致都好新鮮, 而甜蝦食得出有甜味. 三文魚就比較普通.


帶子也略厭無咩味, 不過榮螺片及蟹柳則滿不錯. 可以再encore.


之後再叫左象拔蚌, 爽脆有鮮味. 而希靈魚也不會腥, 咬落去卜卜聲. 八爪魚就比較韌.


食完個刺身就開始食下小食. 枝豆同牛油粟米都係我每次食放題必叫items.
牛油粟米 應該牛油落得夠, 所以夠甜及夠味, 有時其他店舖會無咩味.
枝豆 不會太硬, 剛剛好
清酒煮蜆 呢個真係好麻麻, 因為食完一口都係沙
中華沙律  不過不失


芝士年糕 就算食一粒, 都覺得好膩. 不過剛炸起, 熱辣辣
明太子雞翼  內裡是辣辣地, 但點解我食到有泡菜味?!
蟹子沙律、芝麻八爪魚 不過不失, 八爪魚都幾大隻
醬燒翠玉瓜 燒到好惹味, 我們不斷encore


我要勁推介呢個蒜香牛油煎帆立貝, 因為真係好好味. 帆立貝 煎得剛剛好, 不會過老及過韌.


呢喥有好多款Lotte的飲品供選擇, Lotte粉絲們一定會好開心.
而我最愛就係呢3款飲品.


原本叫左壽司的, 但因為漏單的原因一直都沒有送黎.  
咁就俾我個肚仔有更多空間去食燒物.
菠蘿 燒完都好多汁, 呢個必食
蕃薯仔 唔旦之甜, 而且仲煙煙韌韌的, 太好吃
海盬燒海蝦 海蝦有鮮味, 真的好不錯, 可以多吃幾支
燒雞腎串 我覺得好硬, 食一串就夠啦



另一推介的是焗蠔, 真係好美味. 但我最多食2隻就夠, 因為好膩.


雋太另一個賣點就係有MOVENPICK的草莓雪糕, 但每人只限叫一次.
紅豆和果子(透明外層的那款十級煙韌, 真係好好食. 我一個人食左3
明月冰卷 (類似腸粉外皮那款) 味道是不錯, 但是屬於軟身的. 口感不太好, 所以食一塊淺嚐就夠啦.

雋太的食物質素是真的不錯, 而且侍應大多很有禮貌, 價錢也不是屬於太貴但唯獨當晚個別枱號漏單情況也不少, 如果能好好改善就更加好.
**************************************************************
歡迎邀稿合作試用出席活動:

年糕 email: lincolefu@yahoo.com.hk