2015年1月28日 星期三

【搵食】泰新潮 ◕‿◕ 薄荷葉泰國菜


我又係元朗出沒啦!!

男朋友家住元朗的關系, 好多時我地拍拖都會選擇於元朗市覓食. 因為元朗真係有好多特式小店, 最重要的是餐廳選擇多.   

我一向都鐘情泰國菜, 因為喜歡泰菜酸酸辣辣的菜式好開胃. 一直有聽朋友說薄荷葉泰國菜餐廳好好味, 所以今次就同男朋友專誠拜訪一下, 去食呢間餐廳.



餐廳地點有點不就腳, 較偏僻. 如果不熟悉元朗的人會比較難找到. 當晚去到已經是8, 門外已經見到好多人排隊, 幸好我地一早BOOK左枱, 唔需要等好耐就有位.

驟眼看, 我以為係一家酒吧. 因為裝潢實在太似啦. 就因為咁環境令到食飯時整個人都好Relax.



鹹檸七(HK$ 27/)係我每次食泰菜都必order的飲品


甜柚鮮蝦沙律 HK$78
前菜先來個柚子沙律開開胃先



柚子本身真的好甜不會酸,而且柚肉粒粒都好飽滿多汁.  加上特製的醬汁就變得酸酸甜甜的勁開胃.  
而蝦肉好鮮味. 不是平時食開已做手腳的水晶蝦. 不錯不錯.



泰式檸檬魚  細條HK$ 108
其實我本身不太喜歡食魚, 因為怕腥. 不過當晚侍應推介檸檬魚(烏頭)俾我地 , 說呢款魚一點都不會腥.  好吧就信你一次咁多啦.

雖然叫左細條, 但魚的SIZE都唔算細. 兩人食好足夠. 食落去魚質好滑, 而且鮮甜無比. 真係唔腥, 而魚骨好大條, 所慢慢食唔怕會啃骨.  加上檸檬酸味同辣椒的辣味好配合. 我仲一邊食一邊讚好正呀..好滑呀!! 唔夠一陣就俾我KO左大半條, 男友都笑說我點解突然變左魚殺手.

不過個人認為條魚都算辣, 如果唔太食得辣的朋友可以落單時叫侍應MARK少辣. 超推介呢個菜!!


馬拉盞炒通菜 HK$ 48
平時食開的馬拉盞炒菜都是辣辣地的, 但呢個炒菜唔辣之外仲比較甜



另外, 這碟通菜炒得有點過火侯. 所以食落D菜好軟身, 唔爽口. 所以感覺麻麻.



泰式燒豬脾仔 HK$ 108
食飯之前上OPENRICE睇過, 好多人都推介必食燒豬脾仔. 我又點會錯過呢.
一碟共有4隻燒豬脾仔, SIZE唔算多.兩個人食4只剛剛好.


豬脾仔係先用香料醃製過先去燒, 所以食落好惹味.

而且唔會燒得太老太乾, 咬落去仲好嫩. 不過就沒有什麼肉汁可言, 所以要沾以泰式甜酸醬一齊食就剛剛好.



豬脾仔下面有好多伴菜, 而且新鮮好味. 伴菜預先混好醬汁, 所以食個時唔同一般伴碟菜無味道的. 反而呢個伴菜又係酸酸的, 如果食左豬脾仔覺得膩, 可以中和下.

突然覺得呢餐我地蔬菜叫得有點多, 早知豬脾仔下面有咁多伴菜, 我地就唔再叫菜, 多試幾個不同小食會更開心. 超推介燒豬脾仔.



泰式炒金邊粉 HK$ 88
賣相100, 好有Fusion菜的感覺.


呢個金邊粉同平時食既有所不同. 平時的泰式金邊粉味道大多偏向酸同有重重的蕃茄味. 而呢個金邊粉就比較淡口同唔酸.

男朋友就唔太喜歡,佢喜歡重口味. 但我又覺得淡淡的口味又不錯啵.

另外值得一讚的是所有菜式的蝦都是用鮮蝦. 令到整個菜更口感豐富同有鮮味. 相比其他店鋪用水晶蝦, 沒有味道之外更只是用調味料調出鮮味更有誠意.

薄荷葉泰國菜
地址: 元朗安康路怡康大廈地下12-13號鋪
電話: 2475 5872
**************************************************************
歡迎邀稿合作試用出席活動:
年糕 email: lincolefu@yahoo.com.hk