2016年1月13日 星期三

❝ 年糕 • 婚分享 ❞ 婚禮另一亮眼點 Candy Corner

又黎到年糕婚後Vendor review嘅時候上次跟大家分享左我個手機下載 PHOTO BOOTH. 無諗過大家對於呢個服務好有興趣.
今次就係婚禮另一個亮眼點 Candy Corner!!
Candy Corner呢個item由籌備結婚個時就有諗過整不過都係諗住自己DIY, 會係淘寶淘下樽deco下就算點知最後卻由專做Candy Corner的佈置公司負責.
皆因我閒時會上網玩下唔同公司FB送禮遊戲點知就俾我抽中左個免費Candy Corner佈置(唔包糖). 所以今次個Candy Corner佈置係獎品黎架.

原本對中獎得返黎嘅Candy Corner不抱任何希望因為始終是獎品未必會同其他人真金白銀俾錢同質素
點知由一開始同負責人聯絡佢已經Promise我唔會因為我係免費而對我服務差佢對所有客人都會一視同仁最後佢地真係講得出做得到仲拎出100%努力去做真心特別欣賞佢地呢一點.
搞婚禮事業有心做事嘅人真係好難得因為B2B好怕遇到無良黑心店.  今次就俾我遇到有heart嘅人  Fan- Wedding Candy Corner公司.

 
開始聯絡個時婚Fan- Wedding會問我想要咩色主題而我就好快決定左要紫色.
之後佢會問我有無個性化icon或特別喜好嘅圖案佢可以用黎designwelcome frame.
提供晒所需要資料之後, 12日已經收到佢地個設計.
之後我想整人型formboard, 就算佢地無呢個服務都好熱心幫我問相關朋友報價最後我決定自己搵e-banner整而無要到個服務,佢地都無俾任何說話我聽而溝通過程中佢地都無hard sell過要我join任何加錢服務只係我有咩需要佢地先報價俾我.

當日我個場3:30pm先可以交到場我一早同左婚Fan- Wedding個邊講左,
點知佢地當日2:30pm已經到左場地當佢地通知我到左個時我都仲係車上未到擺酒地方.
開頭仲以為自己講錯左時間原來係佢地預早時間到.  
最後佢地要等到3:30pm先有長枱佈置佢地都無任何怨言仲好快手set好晒所有佈置.

到我轉左迎賓妝個時我趁有時間已經忍唔住走去望下個Candy Corner同玩我特別Book嘅夾糖機.
老實講成個Candy Corner嘅佈置比我預期中要好睇. (可能之前諗住係獎品所以期望唔大)

唯一美中不足嘅係個夾糖機比想像中細玩起上黎有D困難.

不過我第一次夾就夾中粒糖堅開心呀!!
有賓客/朋友玩完反映話好難夾D人因為夾唔到索性倒D糖出黎XD.

其實成個Candy Corner都幾受賓客歡迎特別係個夾糖機如果可以改大部少少就更加好啦.

由溝通到當日到場佈置我真係睇到 Fan- Wedding當中嘅熱誠同佢地嘅良好服務.
分享俾大家只係因為我親身體驗過佢地服務以客為先嘅小店真係唔多結婚一世人一次邊個唔想自己Dream wedding係圓滿完成,而唔係因為vendor問題留下任何污點所以只想俾大家作為一個參考及多一個選擇.  

-Fan Wedding Candy Corner:  https://www.facebook.com/fan.wedding

**************************************************************
歡迎邀稿合作試用出席活動:
年糕 email: lincolefu@yahoo.com.hk
Instagram: Lincole_happy