2015年7月24日 星期五

【療程體驗】AQUARIUS Beauty Care● 背部煥膚療程

年糕面上好少長痘痘偶爾生理期會生得比較多不過都係2-3.
但人總唔會咁如意我背部生痘痘嘅情況就比較多而且係持續咁長痘痘同生暗粒一直都令我好懊惱.
所以今次有機會到AQUARIUS Beauty體驗一下背部煥膚療程改善一下背部痘痘問題.

今次我去左旺角分店,店鋪位於銀座廣場(近油麻地方向), 鄰近地鐵站所以好容易搵.
旺角分店地方唔算大不過整體感覺令人舒服同RELAX.


坐低後職員隨即送上自家煲薏米水
夏天飲一流因為解渴之外仲有美白功效.
好貼心嘅服務!!


治療師會細心講解整個treatment流程同步驟



之後就可以入更衣室換上衣服
而更衣室內基本需要用品都有齊而且好整潔.


將貴重物品鎖係LOCKER換上紙Bra同紙拖鞋
就可以由更衣室側門進入房間


房間雖然唔大但環境好舒適可以開始體驗療程啦!



今次背部會進行3種不同療程而當中會用到精華液、果酸再配合機器使用.


療程前俾大家望下我個玉背. Um….我都有好多大大粒痘印係背脊.
先用精華為背部肌膚清潔.


第一個STEP : Perfect Light水晶淨白毛孔激活療程
就係用呢部機配上可以噴出氧化鋁水晶砂的噴嘴來回背部游走就可以去除背部底層的污垢、皮膚過厚角質層和死皮統統帶走.


儀器於背上游走根本沒什麼大感覺不痛、不癢.
完成後背部面會浮出灰灰黑黑東西,治療師說就是背部底層污垢同油脂.
如果背部乾淨的人唔會起出好多灰黑東西而且我背中間的位置比較灰黑証明污垢積聚比較多要多注意.
事實日常我中間位長暗粒問題都係比較嚴重.


第二個STEP : O2注氧儀
利用從空氣中過濾99%純氧注入皮膚內促進新陳代謝令細胞活化增加氧份更容易吸收後續精華及水份.而且可以為肌膚收細毛孔降紅.  
噴嘴會噴水涼涼的霧化水氣所以感覺涼快同舒服.



第三個STEP : SRS活膚療程
最後的療程就係為肌膚塗上果酸進行煥膚.
初初感覺會有點吉吉地治療師進行期間都會好細心詢問感覺


整個煥膚過程大概只需1小時整個過程治療師都好細心所以感覺蠻舒服的.
而完成後背部皮膚即時細滑毛孔乾淨左.
治療師更提醒完成療程後7天內唔好曝曬、唔好做磨砂及唔好使用美白產品記住啦!!


Aquarius Beauty Care facebook :  https://www.facebook.com/AquariusBeauty.hK

**************************************************************
產品及資料由品牌提供
免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。

歡迎邀稿合作試用出席活動:
年糕 email: lincolefu@yahoo.com.hk