2015年7月13日 星期一

【搵食】可以再Encore的印度美食● 滋味廚房

最近無獨有偶食得最多嘅就係印度菜搞到我都有少少膩!!
不過朋友話今次呢間一定唔會令我失望所以我又再次踏足印度餐館.

滋味廚房Namaste Kitchen , 淨係聽個名係唔會估到佢係一間印度食館.

店內格局同普通餐廳無異,  裝修都唔係偏向太印度風格.
不過就好整齊枱與枱之間有足夠空間感覺唔會局促.
我地一行36:30pm去到,  可能太早只得我地呢一枱.

餐牌上菜式選擇多有中英對照部分更附有圖片參考,.
晚市套餐價錢很合理內里的餸菜看似也很合胃口所以我地決定order套餐再散叫少少可以3個女仔share.

好多印度餐廳都會免費送一客胡椒薄脆而我最欣賞嘅係個帶有梅子味嘅甜酸醬.

套餐前菜揀左凱撒沙律
 沙律味道大致跟平時西餐館食過嘅沙律差唔多不過呢個沙律頂頂個喥加左少少鹹魚D鹹魚真係超腥平時最怕魚腥嘅我真係投晒降.
如果你唔想食鹹魚味凱撒沙律只要唔好拌勻直接走頂頂個少少鹹魚就無問題唔會影響整個沙律味道的.

再來串燒五香雞件
見到雞件外層燒得有D仲以為肉質會好嚡.
但正好相反雖然稱唔上嫩滑但都算肉比較軟不會過硬所以還不錯.

主菜其中之一有牛肉翻炒好特別嘅菜味
呢個超惹味,味道好似燒汁咁,  醬汁濃郁而且肉質不韌配飯食一流.
唯一不足嘅係比較鹹.

主菜其中之二有咖喱海鮮
呢個海鮮味比較淡而且香濃味較輕個人感覺一般不過朋友就好推介.

另單叫一個大蝦瑪莎拉咖喱呢個咖喱顏色比較紅而且相比海鮮咖喱就味帶酸唔知當中係未加左蕃茄去煮.  但就比較開胃稠密程度也較高.個人喜歡呢個多一點.

套餐選左一個跟飯飯粒是較硬而且加入左香料食個時會不時咬到硬粒香料.
所以牙齒不太好嘅要注意一下.

蒜味烤餅沾以咖喱一齊食真係無得輸.


另單叫一個蒜蓉炒西蘭花雖然簡單但我地一致認為係最好味嘅因為真係炒得好香.

滋味廚房Namaste Kitchen
上環皇后大道西38號地下
TEL: 2795 7555
**************************************************************
歡迎邀稿合作試用出席活動:
年糕 email: lincolefu@yahoo.com.hk