2015年7月23日 星期四

【潔面試用】sasatinnie毛孔細緻輕柔潔面泡泡 ♥ 洗走討厭夏日肌膚問題

夏天一到毛孔粗大, T zone位出油黑頭積聚種種可惡嘅皮膚問題都不斷發生.
我喜歡夏日充滿汗水嘅時間但我卻討厭夏日帶來煩惱嘅肌膚問題.
要治療根本問題就要由深層清潔及去角質嘅日常護理中著手.

因為最近比較喜愛濃密泡泡效果所以就試緊一支sasatinnie毛孔細緻輕柔潔面泡泡當中產品有81的潔面及護膚功效而且使用完感覺皮膚乾淨最緊要唔會繃繃緊可以同大家分享一下.
sasatinnie毛孔細緻輕柔潔面泡泡  HK$148 / 120ml
Pore Expert Cleansing Massage Foam

潔面泡泡擁有81潔面及護膚功效:
1.         深層清潔毛孔
2.         淨化肌膚
3.         排走肌膚毒素
4.         平衡油脂分泌
5.          去除死皮
6.         平滑肌膚
7.         滋潤保濕
8.         煥發亮麗膚質


購買及使用前記住查看清楚使用期限
咁就可以用得放心又安心啦!!


另外產品背面有圖文教學如何使用



產品以壓縮氣罐設計
每次使用時只需要輕壓泵頭就可以輕易把泡泡擠出



**先提提大家按壓泵頭時只需要好細好細力
當你唧出少量泡泡液時會看似分量不多但過12秒就會開始澎漲變大
所以為左唔好浪費要輕手D


唧出嘅泡泡很稠密好似棉花糖.


而且泡泡密度高持久性強
因為平時嘅潔面泡泡被唧出後會好快變水化一唔小心就會容易將泡泡跌落地下.



不過Sasatinnie潔面泡泡就仍然好企身
可見內里粒子好細緻緊密



使用方法:
取少少潔面泡泡直接塗抹於面上
用指尖以打圈的方法按摩全面同時溶解面上油脂及推出污垢

產品含有純天然成份包括蛋白質、薰衣草萃取物、蜀葵萃取物、魚腥草萃取物、綠豆、雪絨花萃取物、柚子萃取物汀及桉樹萃取物.所以具有強力控油和深層清潔毛孔之功效.


之後直接用清水沖洗乾淨便可


說真的洗完面後皮膚感覺好乾淨仲以為泡泡越多肌膚水分會流失得好快.
但皮膚仍留有水分唔會覺得繃繃緊


而且溫和潔面之外更可以帶走多餘油脂
夏日使用真係會感覺清爽涼快


Sasatinnie潔面泡泡整體效果不錯而且細密泡泡可以帶走多餘油脂之外更唔會過分令肌膚水分流失,呢個係我最欣賞其中一點.
另外潔面泡性質也較溫和,敏感肌嘅我使用後都無問題所以我都keep住用仲可以深層清潔令我可以偷下懶減少做Peeling. 夏日要KEEP住好肌膚除左護膚清潔都好重要架!!

Sa Sa 官網:http://www.sasa.com/

**************************************************************
產品及資料由莎莎提供
免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。

歡迎邀稿合作試用出席活動:
年糕 email: lincolefu@yahoo.com.hk