2015年7月29日 星期三

【搵食】尋回韓國燒肉風味 ● OPPA韓國燒肉店

一早計劃星期日同男友去大埔踩下單車再去海濱公園拍下拖. 
所以事先上Openrice搜尋一下有咩美食
見到OPPA燒肉店評語不錯所以就BOOK定位.

5點半到達餐廳入座率不高只有幾張枱.
但餐廳6:15pm幾乎滿座好彩我地選擇較早時間入座

而且餐廳裝飾及牆上圖案都十分有特色別樹一格

個肚餓到咕咕聲立即點菜
餐牌上的價錢合理食燒肉當然要有牛有豬所以我地兩款肉都有Order.

落完單侍應隨之拎泡菜於鐵板上整出泡菜蛋.
泡菜蛋已經成為韓式燒肉店另一必備小食

而每枱都會有3碟小食分別有大豆牙菜、芝麻海帶同辣泡菜而小食都可以免費refill. 店員會不定時推出裝滿小食嘅車仔幫每一枱客人添加小食.
另外每人有一份醬料包括韓式辣醬、生蒜/辣椒、大醬及粗鹽.

因為我地只有2人進食所以單點得唔算太多.
首先出場牛排骨(HK$128)

侍應見到我地開始燒都會主動幫手而且照顧周到,  煎到火喉剛剛好就可以把肉剪成一塊一塊方便進食超推介牛排骨不可以錯過.


黑毛豬拼盤(HK$348), 盤中配有一些豆角可供一齊燒
有西班牙黑毛豬鞍、豬肉眼、豬腩卷

我地一開始先燒左豬腩卷因為是薄切關系燒嘅時間唔需要太耐輕輕兩邊煎一煎就已經熟透而醬汁一接觸鐵板就容易變燶,所以唔多食到醬汁味道.

包住生菜同泡菜一齊食真係好正


到燒豬鞍時肉比較厚而當時個鐵板已經燶燶地侍應行過見到我地可憐豬鞍未熟但外層已經黑晒主動詢問清理乾淨個鐵板服務主動又有禮貌GOOD.


另外仲叫左個煎韓式海鮮餅(HK$88), 煎餅內海鮮餡料都幾多同埋唔會煎得太薄正合我胃口.
另外最欣賞個煎餅醬汁甜甜酸酸的唔會辣仲好開胃可以減底個油膩感.
而且又可以豬肉、牛肉沾此醬汁一齊食都好夾所以係我另一推介必食之一.

餐廳整體表現很不錯無論上菜、侍應服務態度、環境、食物質素都係水準之上另價錢合理環境營造都同韓國燒肉店差不多.所以值得推介同會再次光顧.

OPPA韓國燒肉店 OPPA Korean Restaurant
大埔舊墟直街4-20號美新大廈地下B2
TEL: 3565 5032 / 6892 3091

**************************************************************
歡迎邀稿合作試用出席活動:
年糕 email: lincolefu@yahoo.com.hk