2015年7月20日 星期一

【Event】ISABELLE ● 充滿浪漫氣息的曲奇店

上星期我家小公主2歲生日時我影左幾張相分享上社交網站.
係朋友圈中意外地好多人留言詢問小妞手上的曲奇出自邊一家曲奇店因為包裝精美所以詢問度奇高.

當日小妞手上的曲奇就係來自法式曲奇專門店ISABELLE

我與家人分享嘅禮盒裝曲奇圓舞塞納 (價值HK$160)
禮盒包裝以紫紅色為主而且設計簡單大方得來又顯得高貴
送禮自用都很適合

一盒共有45 (330g), 每件都係獨立包裝美觀之餘也很衛生


味道方面選擇也不少一共有10款口味呢!!

每一款口味都很不錯令人有一食再食嘅感覺
而我家人對所有口味都讚不絕口,  基本每一款味道都有自己特色.
而且曲奇食落好香脆又唔會太甜.

10款口味有:
朱古力杏仁薄餅 x5
雲呢拿味薄餅 x6
黃金南瓜子曲奇 x4
椰絲朱古力曲奇 x4
原味曲奇 x8
芝士薄餅 x6
阿薩姆茶曲奇 x4
榛子味朱古力 x2
芒果味脆米條 x3
乳酪脆米條 x3

我同家人享用嘅曲奇係出自灣仔店法式曲奇專門店-ISABELLE
全新概念店以淡麗粉紅作主要色調特意設計的玫瑰花圖案馬賽克藝術外牆嬌艷奪目滿載夢想與浪漫情懷同時貫徹品牌帶領新潮流、新時尚的理念為繁囂鬧市添上一份獨特的法式情懷
新店已經於71日正式開店出售精美曲奇

店內裝潢很浪漫又以暖色系為主加上精緻可人嘅小擺設有如走入一間精品店.
每一個細節位都睇得出品牌精心設計喜歡拍照嘅顧客一定會很喜歡最新概念店的設計

店內架上好整齊地放滿不同特色曲奇
大家可以按自己需要於架前挑選有部分曲奇更設有試食可以試食後覺得好才購買.
很貼心的服務.

每款曲奇包裝精美而且價錢大眾化 人認為很抵.
法式系列(HK$ 68/15) & 多美子 (HK$100/ 21)

夢幻樂團 Wonderland   HK$128
鐵盒上手繪出小動物們在遊樂場玩耍的快樂時光帶你進入夢幻的童話國度.
內裡盛載著三種動物造型的餅乾泡泡羊、蒙奇猴、班虎討人歡喜的可愛模樣是小朋友生日派對的小點心.

旋轉木馬(S-雙層) HK $260.00/52

 旋轉木馬(-雙層) HK $220/57 &  巴黎時尚HK $460/72

而且ISABELLE仲有好幾款別具心思設計嘅曲奇禮盒,可以作婚禮/宴會回禮禮物,好靚呀!!
好適合我呢位準新娘子.
Mini Nobel  迷你花緹HK $75/8PCS
(焦糖杏仁船x2, 朱古力杏仁薄餅x4, 榛子味朱古力x2)

而我最喜歡就係新產品 比莉芙Brave  HK$240/60(左圖)
包裝設計清新可人猶如穿著浪漫的蕾絲蓬裙浪漫優雅的法式藍上衣舉手投足散發女孩的天真爛漫很吸晴嘅包裝.

Fairy 菲菲HK $75/16(右圖)
可愛實用嘅三角形手袋仔曲奇曲奇味道好食之外小袋仲可以留低自用.實用性好高.

關於 ISABELLE
 ISABELLE1994年成立,是由一群熱愛法國文化的團隊與法國烘焙專業達人 BRUNOJAEUNOLIONE 等的因緣際會、技術交流、追求突破,而開創出的一個有別於市場的法式品牌。一直本著以客為本的經營理念,致力研究優質的食品及匠心獨運的包裝設計,以滿足顧客的要求,多年間,ISABELLE 不但榮獲台灣喜餅禮盒金牌殊榮,2001 年更獲 ISO 9001 品質認證。
時至今日,ISABELLE 於台灣擁有超過 60 間分店,並於美國、加拿大、澳洲、日本、韓國、新加坡、香港、澳門及中國多個省份也設立銷售點,令世界各地人們皆感受到 Isabelle 不一樣喜悅與歡愉。

香港門市地址
灣仔皇后大道東156-164 號安興大廈 9A  (合和斜對面)

營業時間    
10:30am – 08:30pm
分店電話    
2352 0938
客戶服務熱線:
2359 0001 (辦公時間內接聽)


**************************************************************
產品及資料由品牌提供

免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。

歡迎邀稿合作試用出席活動:
年糕 email: lincolefu@yahoo.com.hk